dinsdag 26 februari 2013

bloem 57

Vandaag dacht ik het makkelijk te houden, maar dat liep even wat anders...
Ik stempelde het hartje en toen ik het steeltje gestempeld had en het optilde, liet het stempeltje los
van het plexiglasblok en viel uiteraard dwars over de twee pagina's.
En toen ik het stempel weggehaald had en de pagina oppakte om de ravage te bekijken, bleken mijn vingers onder de inkt te zitten, waardoor er nu prachtige vingerafdrukken op de twee andere pagina's op de achterkant stonden.
Uiteraard was dit net de laatste pagina van de 4...
Ik vond het niet om aan te zien en heb toen de voorgaande 3 pagina's overgemaakt.
Alles zoveel mogelijk overgetrokken, zodat het er bijna hetzelfde zou uitzien en dat is goed gelukt.
En dit is dan de makkelijke pagina van vandaag...
 

5 opmerkingen:

trompke zei

Wel erg veel blaadjes voor een "makkelijke" bloem. :-)
Een pechdagje dus, wat bloemen aangaat. Hopelijk was de rest van de dag wel goed.

trompke zei

Ik zie trouwens nog een groot hart om de bloem heen, kan dat kloppen?

Jolande zei

Is de afdruk van de achterkant :-)

Margriet zei

O jee..wat een werk om alles weer te moeten doen, maar ja, anders was je je blijven ergeren!
Ik vind de blaadjes erg leuk van deze bloem!

Nella zei


Ik zie er een gezichtje in! kijkt nog vrolijk ook! na een
beetje pech!

De dag is bijna om, welterusten en tot de nieuwe
bloem dag!