zondag 17 februari 2013

Quote

15 februari kwam de nieuwe opdracht van A Year in the Life of an Art Journal.
De Prompt was je favoriete quote.
Ik heb niet echt één favoriete, ik heb er een aantal die ik wel mooi vind.
Shooters was om een foto van je mok met je favoriete quote te maken.
Omdat ik deze opdrachten op dit weblog neerzet en er een quote in de rechterkolom staat, vond ik het leuk om een foto van mijn mok voor mijn monitor te maken (hier drink ik trouwens ook het meest mijn koffie).
Bookers was het journalen van een quote en je foto uitprinten op een boek- of woordenboek pagina.
Nu had ik geen tijd en zin om uit te gaan zitten vinden hoe ik op kleine pagina's moet printen en ik vind het leuk om een beetje een eenheid in het coffee table book te hebben en daarom heb ik de foto weer zo ingeplakt, maar op een woordenboekpagina.
Voor deze hele pagina heb ik mijn favoriete kleur gebruikt :-)




3 opmerkingen:

Mrs Pretzel zei

I love what you created!

Glenda T. zei

Great page, thanks for playing along with us!

Jollie zei

Heel origineel J-tje en de spreuk is prachtig!