maandag 25 februari 2013

bloem 56

Van de week heb ik alvast de kaft voor het februari journal gemaakt.
Ik had papier met een klein motiefje, wat ik heel mooi vond om
deze maand op de kaft te gebruiken, maar helaas bij het omvouwen
scheurde het papier zo erg dat de kaft in de prullenbak verdween
en ik een nieuwe gemaakt heb.
Op mijn werktafel lag nog een restje van het gescheurde papier
en daar heb ik vandaag een bloemetje van gemaakt en zo zit dit 
papier toch in dit journal.
Op de boekenbeurs heb ik knijpertjes met hartjes erop gekocht en
één van die hartjes heb ik in het midden geplakt.


2 opmerkingen:

trompke zei

Jammer van het kaft! Maar het heeft wel een heel speciaal bloemetje opgeleverd.

Margriet zei

Dat is ook wel een heel lief papiertje! Gelukkig kon je er toch nog wat mee doen :-)