zondag 30 april 2023

Sunday Postcard Art Week 17

 MYSTERY is het onderwerp voor deze week bij de Sunday Postcard Art Group.
Daar komen de onderwerpen altijd twee weken van te voren online, dus ik zag deze verschijnen toen we nog in Belgie waren en besloot om daar deze kaart te maken.
Ik zocht, en zocht en zocht naar een plaatje van Sherlock Holmes dat ik wilde gebruiken, maar kon het nergens vinden.
Toen ik alle mapjes in mijn 3 archiefbakken bekeken had bedacht ik me dat ik de Sherlock Holmes plaatjes aan Margriet gegeven had voor in haar journal whahaha als ik dat nou eerder bedacht had, had me dat een hoop zoekwerk gescheeld.
Maar goed, ik ging dan maar in wat tijdschriften kijken of ik iets geschikts kon vinden.
In het allereerst O Magazine dat ik bekeek stond een pagina met mystery boeken en daar heb ik er toen een heel stel van uitgeknipt en op deze kaart geplakt.

Geen opmerkingen: