zondag 2 april 2023

Sunday Postcard Art Week 13

 Weer thuis op São Miguel, had ik niets voor de onderwerpen van week 11 en 12, dus die staan nu op de to-do lijst.
Deze week is het onderwerp bij Sunday Postcard Art SONGBIRD.
Voor de tak gebruikte ik een stempel en gekleurd papier.
Elke maand koop ik het recepten magazine van onze supermarkt en daar staat op de kinderpagina altijd een vogeltje; alleen dat heeft tekst op zijn buik en daarom heb ik het overgetekend op gekleurd papier.
Ik heb hier washitape met noten dat ik gebruikte en ook heb ik een ponsje voor muzieknoten.
Uit Belgie heb ik alle knutselpostzegels meegenomen en daar zat ook deze met een vogel erop tussen.
Tenslotte schreef ik een stukje van de tekst uit "Skybird" van Neil Diamond als randje om de kaart.
In die tekst zit een stukje over Songbird en daar moest ik direct aan denken toen ik dit onderwerp zag.

Geen opmerkingen: