maandag 17 april 2023

MMM Misfit #4 Paint Sample Card

 De Misfit van deze maand is PAINT SAMPLE CARD
Op de Azoren heb ik ze nog nooit gezien, dus het is maar goed dat we nog even in Belgie zijn, want daar had ik er nog een paar liggen.

- PAINT SAMPLE CARD: Ik heb ooit eens een heel journal gemaakt met paint sample cards, dan liet ik me inspireren door de naam van de verfstrip en dat heb ik nu ook gedaan.
De strip is wat korter geknipt en ik heb hem als pocket opgeplakt, zodat ik ruimte had voor een tag waar de prompts op staan.
Deze heet Atlantic Surf en ik moest gelijk aan de Oceaan denken.
- STITCHING: Dat werd faux stitching, want ik hou dus echt niet van naaien op papier.
-RECTANGLE: Uit mijn plaatjes archief haalde ik een pagina met daarop een foto van een oceaan.
Daaruit knipte ik een rechthoek die ik als achtergrond gebruikte.
De paintstrip bestaat uit rechthoeken en is zelf een rechthoek en de quote staat ook op rechthoeken.
- BROWN PAPER: Omdat ik de prompts ergens op moest schrijven heb ik een tag van bruin papier gebruikt.
- QUOTE: Dit is een van mijn favoriete quotes.

Tenslotte heb ik er nog een sticker van een rog opgeplakt, omdat ik de verfstrip wat kaal vond.
De materialen voor de prompts:

 



Geen opmerkingen: