vrijdag 8 mei 2020

Tag Haberdashery

HABERDASHERY is de komende twee weken het onderwerrp bij Tag Tuesday.
Ik vond dat een hele moeilijke opdracht, tot ik bedacht dat ik nog ergens een vel stickers van de Action had liggen dat ik wel kon gebruiken.
De stickers hebben brede witte randen, maar omdat ik ze niet overal helemaal weg kon knippen heb ik ze zo geknipt dat er nog maar een klein wit randje overbleef.
Toen ik bezig was bedacht ik dat ik ook nog wel stempeltjes had die ik kon gebruiken en daar heb ik de achtergrond  en rand mee gedaan.

4 opmerkingen:

Margriet zei

Ik vind dat zo'n gezellig klinkend woord! Leuke tag.

Valerie-Jael zei

Hi Jolande, your tag is beautiful, love those pretty stickers. Thanks so much for joining us at Tag Tuesday, much appreciated. Hugs, Valerie

pinky zei

Great find Jolande, your tag is just perfect! Thanks for joining us at Tag Tuesday.
Pinky

Michele zei

very well done! thank you for linking to tag tuesday! xo