zaterdag 9 mei 2020

Quarantaine Quickie #38

THREE IS A CROWD is de prompt van QQ #38.
Toen ik op zoek was naar een plaatje voor prompt #37 Two's Company heb ik bij het zien van dit plaatje overwogen om het te gebruiken en er Two's Companu,Three is a crowd op t plakken, dus toen ik vanavond de prompt online zag heb ik direkt dit plaatje opgezocht.
Daarna heb ik er alleen nog de letters van het woord crowd bij gezocht en daar ben ik best een poos mee bezig geweest, want ik wilde hetzelfde lettertype op een blauwe achtergrond en uiteindelijk heb ik het woord kunnen samenstellen.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Vaak kan het heel gezellig zijn met z’n drietjes, toch?

Jolande zei

Best wel, ik heb er gelukkig geen problemen mee, alshoewel 3 maanden Parijs best eens lekker rustig was op dat gebied.

Margriet zei

Hier gaat het ook prima met z’n vieren, we hebben het hartstikke gezellig. Vandaag had ik zelf wel een wat mindere dag, ik heb zo nu en dan echt wel behoefte aan even alleen zijn. Komende week maar weer even naar de kringloop ;-)