donderdag 21 mei 2020

Tag Animals

De komende twee weken is ANIMALS het onderwerp bij Tag Tuesday.
Sinds deze week zijn aanbiedingen weer toegestaan in de winkels en zodoende kwamen er ook weer reklame foldertjes.
Bovenop het stapeltje lag een foldertje waar een kop van een koe opstond en alhoewel ik niet gek ben op koeien, heb ik die kop uit de folder geknipt met de bedoeling om hem in mijn mapje met dieren te stoppen.
Toen de dag daarna het onderwerp animals bleek te zijn vond ik dat ik die koe maar moest gebruiken op de tag en dat heb ik dus ook gedaan.

4 opmerkingen:

Valerie-Jael zei

Love your fun tag, wonderful cow image. Thanks for joining us at Tag Tuesday. Have a great weekend, stay safe!

Margriet zei

Dit plaatje had je dus lekker snel gevonden! Ik vind koeien eng, maar zo op een plaatje gaat het nog!

Jolande zei

Ik vind het domme beesten, maar toen ik dit plaatje zag dacht ik dat het me misschien wel eens van pas zou komen, nou en dat was dus een dag later hahaha

pinky zei

Brilliant idea and he will look very cool on a gift!! Thanks for joining us at Tag Tuesday animal theme.
Hugs Pinky