vrijdag 22 mei 2020

Collage 21

Eerst dacht ik dat ik deze collage over zou moeten slaan, omdat ik drie* van de zes prompts niet had, maar uiteindelijk heb ik hem toch kunnen maken met wat creativiteit en 1 prompt minder.
- A portion of a sewing paper* - dat heb ik dus niet en ik zou ook niet weten waar ik het vandaan zou moeten halen, dus deze prompt heb ik niet gedaan.
- Something from wool - het schaap met een wollen dekentje over zijn rug vond ik zo leuk en zo passend.
- A vegetable - ik koos voor aubergines omdat ik de kleur mooi bij de rest van de pagina vond passen.
- Teadyed or coffee dyed paper* - ik dacht dat ik dat niet had, we drinken jasmine tea of zoethoutthee waar weinig tot geen kleur aan zit en ik vind het zonde om er speciaal koffie voor te zetten en daar papier mee te gaan verven, maar toen bedacht ik dat ik nog heel oud papier (ik weet niet meer of het koffie of thee is) had liggen dat ik lang geleden gebruikte voor de mini hobby.
- Something heart shaped - deze boterham in hartvorm vond ik er ook mooi bij passen.
- Bonus: typo* : ik had niets met een typo, dus heb ik dat maar creatief opgelost door het woord typo met letters te plakken.


2 opmerkingen:

Margriet zei

Hey wat goed, toch gelukt!

trompke zei

Mooi dat je hem toch hebt gemaakt! Hij is weer mooi!