vrijdag 8 mei 2020

Collage 19

- Something heavy: waarom weet ik niet maar ik moest gelijk aan een olifant denken, gelukkig stond er in een flight magazine een klein plaatje.
- Something drawn of written in pencil: stukje waar ik de opdracht en kleuren van de mission inspiration op had geschreven
- A piece of a calendar: naast mijn computer staat een weekkalender en daar heb ik een stukje van de maand mei uitgeknipt.
- An art scrap: nou dat is een beetje groot woord, maar ik heb een stukje van een gelliprint genomen.
Daar heb ik heel lang mee zitten tutten en uiteindelijk heb ik het achter de cirkel van de kauwgom geplakt en twee andere kleine stukjes er boven en onder.
- A chewing gum or cough drop wrapper: die heb ik dus niet, maar ik bedacht me ineens dat Julian dat misschien wel zou hebben in zijn snoeptrommel en inderdaad daar zat kauwgom in.
Ik vroeg vriendelijk of ik de verpakking van de kauwgom mocht hebben en dat werd het uitgangspunt voor de kleuren van deze pagina, die eigenlijk ook wel mooi aansluiten bij de linkerpagina.
Gezien het aantal herhalingen van opdrachten zal ik de achterkant van de verpakking nog maar even bewaren.
- Bonus : Tissue paper of napkin : Een stukje napkin dat ik ooit van Hanny kreeg gebruikte ik als achtergrond. Het papier van dit boekje is niet echt geschikt om met een natte lijm te plakken.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Door de bij elkaar passende kleuren vind ik het toch wel een heel leuke pagina geworden. Ik heb de wrapper maar laten zitten.

trompke zei

Erg mooi geworden. Ja, ik zat ook met de kleuren. Mijn kauwgom was ook bepalend. Ook rood en blauw haha...