donderdag 15 november 2018

Basis Sinterklaas Journal

Al jaren wil ik in deze periode een Sinterklaas Journal gaan maken, maar het kwam er steeds niet van.
De afgelopen periode kwamen we regelmatig in de kringloopwinkel om spullen weg te brengen en dan keek ik ook telkens even of ik een leuk Sinterklaasboek zag waar ik het journal mee kon gaan maken, maar ik vond helaas helemaal niets.
Twee weken geleden stonden we bij AH in de rij voor de kassa en toen zag ik een Gouden Boekje
met de titel:
Dat was helemaal perfekt, want in het journal wil ik nou juist de Sinterklaasliedjes maken.
Het boekje bleek gelukkig gebonden te zijn en het leek me dat de rug wel kan uitrekken, dus heb ik het boekje meegenomen en dit wordt de basis van mijn Sinterklaas Journal.

5 opmerkingen:

Margriet zei

Wat ben je lekker bezig met je journals! Dit is ook al weer zo’n leuk thema.

trompke zei

Erg leuk idee :-)

Jolande zei

Op de een of andere manier komt ik altijd weer bij thema journals uit :-) maar dat vind ik dan ook heel leuk om te doen.

Margriet zei

Het is ook leuk! Ik zou ook wel over elk leuk thema een journal willen maken, maar ik maak ze vaak niet af LOL

inkyfingy zei

Great find...I had to do some research to find out about Sinterklaas, and found it very interesting. I look forward to seeing the finished journal, Dx