woensdag 7 november 2018

Basis Assepoester Journal

Ik heb heel lang lopen denken hoe ik het Assepoester Journal wilde maken.
Eerst dacht ik dat ik een groot Lecturama boek van Assepoester ervoor wilde gebruiken, maar toen begon ik te twijfelen of ik wel in een gebonden boek wilde werken.
Uiteindelijk wilde ik dat toch liever niet en toen ik bij de Kringloopwinkel dit Disneyboekje van Assepoester vond heb ik dat gekocht en uit elkaar gehaald.
 Ik laat alle originele pagina's erin zitten en daar tussenin maak ik pagina's waarin de kwartetten die ik van Margriet en Hanny kreeg een plaatsje krijgen.
Bij de Action kocht ik dit dubbelzijdige papierblok om de pagina's mee te maken.
En alles ga ik bij elkaar binden met twee boekbindringen, die ik in allerlei maten heb, dus als het boekje dan te dik wordt kan ik grotere ringen gebruiken.

4 opmerkingen:

Bertiebo zei

Gaat vast heel mooi worden. Dat papier is gaaf!

Margriet zei

Ik kom even een tijdje niet op je blog en het staat propvol met Assepoester LOL Mooi papier, maar goed dat ik daar niet naar gekeken heb bij de Action.....ik heb al zo veel!

Jolande zei

Ik heb een hele stapel van die blokken gekocht :-) Ze zijn heel goedkoop en ik vind het wel fijn dat ze 12x12 zijn.
Nu mag ik er van mezelf niet meer kopen :-)

Margriet zei

Ik heb ook een flinke stapel, maar er komen steeds van die mooie nieuwe LOL
Maar tegenwoordig leg ik het meeste wel weer terug, eerst maar eens wat meer gebruiken van de voorraad.