donderdag 8 november 2018

Assepoester pagina 1 en 2

Ik ben begonnen om voor dit journal basispagina's te maken, zodat alle kwartetten een plaatsje hebben.
Die basispagina's zijn nog erg kaal, maar die ga ik in de loop van de tijd 'aankleden' met allerlei embellishments.
Als een pagina helemaal klaar is komt er weer een foto van, maar voor nu eerst de basispagina's.

Pagina 1
Bij de Action kocht ik een 6x6 papierblokje met Disneyprinsessen en motieven.
Van een velletje met Assepoester erop maakte ik een grote pocket.
 In Amerika kocht ik een Disney kaartspelmet Ariel, Belle, Rapunzel én Assepoester.
De kaarten zijn groot en passen mooi in de grote pocket.
Op de nummers 2 t/m10 staan alleen maar muiltjes en omdat het anders wel een hele dikke stapel wordt heb ik die eruit gelaten.

Pagina 2
Mijn verzameling Assepoesterkaarten komen niet in dit journal, maar ik heb ook een paar dubbele kaarten en die krijgen hier wel een plaatsje in.
Voor de kaart die ik van Lot kreeg maakte ik een bellyband en een stopper.


1 opmerking:

Margriet zei

Dat ziet er al mooi uit! Wat een leuk kaartspel!