vrijdag 22 april 2016

Kaften London en Parijs Journal's


Ik heb een heel groot stuk, dik karton van 1 bij 2 meter achter mijn hobbykast staan en toen ik dat tevoorschijn haalde om de kaft voor het Paddington Journal te maken, leek het me slim om, als ik toch aan het snijden was,  gelijk de kaften voor de London en Parijs Journals te snijden.
En zo had ik een stapeltje rechthoekige stukken karton op mijn ladenkast liggen, klaar om de komende 4 maanden journals af te kunnen maken.
Omdat ik in mei waarschijnlijk krap in mijn tijd kom te zitten, begon ik van de week alvast aan het eerste London journal.
Dat ging zo goed en ik vond het er zoveel beter uitzien, dan met die los flapperende bandjes, dat ik dezelfde dag ook een kaft voor het eerste Parijs journal maakte.
Nou, toen heb ik de dag erna ook de andere twee journals afgemaakt.
Het heeft 'even' geduurd, maar nu staan ze dan alle 4 helemaal af in de kast!
En ik lig nu ineens 4 maanden voor op mijn schema :-)










3 opmerkingen:

Margriet zei

Jeeeee, wat goed! En het staat hartstikke leuk zo met kaft!

trompke zei

En... wat ga je nu de komende 4 maanden doen? Erg leuk geworden!

Jolande zei

Reizen en daarna alles weer bij zien te krijgen hahaha