zaterdag 2 april 2016

Kaft Paddington Journal

Deze maand wilde ik het Paddington Journal afmaken.
Toen ik de pagina's maakte wist ik al wel dat ik de kaft in de vorm van een koffertje wilde hebben, maar ik dacht veel te moeilijk en kon maar niet besluiten hoe ik het zou aanpakken.
Van de week bedacht ik dat ik het gewoon simpel zou houden, want het moet tenslotte ook nog ergens in een boekenkast staan en dan is het niet handig als het extra veel ruimte inneemt.
Gistermiddag maakte ik de kaften en gisteravond (lees vanacht) heb ik de pagina's ingebonden.
Vandaag heb ik het journal afgemaakt en ik ben erg blij met het resultaat.

Zo, dat is weer een journal dat van het lijstje afgehaald kan worden en het geeft ook weer ruimte in mijn la, waar eerst de pagina's maar lagen te wachten.

2 opmerkingen:

trompke zei

Wat een leuk idee, en het resultaat mag er zijn. Mooi en origineel!

Margriet zei

Dat ziet er heel erg leuk uit!