vrijdag 29 april 2016

Kaartje 120

Gisteren was zo'n dag dat ik totaal geen inspiratie had en alles wat ik deed mislukte...
Omdat ik toch een kaartje wilde maken heb ik een kreatieve oefening overnieuw gemaakt.
Ik weet niet meer wat hier nou precies de opdracht voor was, ik denk doedel achtige bloemetjes met daarop eigenschappen van jezelf.
Het originele kaartje was met waskrijt op gesso gemaakt en dat zag er niet uit.
Voor de bloemen heb ik dezelfde kleuren genomen, maar nu direkt op het papier, wat er een heel stuk beter uitziet.
De originele rand was bruin (what was I thinking...) en dat kreeg ik toch echt geen tweede keer voor elkaar, dus die heb ik groen gemaakt.
Uiteraard zag dat er ook niet uit, want de lichtgroene kleur trok veel te veel de aandacht, dat heb ik wat afgezwakt door er een tweede kleur groen overheen te doen.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Oh, zo'n dag had ik gisteren ook...ben uiteindelijk maar filmpjes gaan kijken en was gaan opvouwen hahaha Maar het is jou toch gelukt om een leuk kaartje te maken!

Jolande zei

Ik was naar de kapper geweest en daar kom ik altijd met hoofdpijn vandaan, dus ik had er al wel rekening mee gehouden dat ik niet echt veel zou doen.
Maar ik wilde toch nog een aantal dingen (af)maken, maar dat schoot dus niet op, vanmiddag en het weekend dan maar nieuwe pogingen ondernemen.

trompke zei

Je bent in ieder geval lekker bezig geweest en het kaartje is toch leuk geworden!