maandag 4 april 2016

Kaartje 95

Dit is weer een kreatieve oefening.
De juf die deze oefeningen gaf, gebruikt in zeker meer als de helft van haar werk foto's van haarzelf (dus waar ze zelf op staat), dus het kon niet uitblijven dat we een oefening kregen waar we ook een foto van onszelf moesten gebruiken.
We moesten er een frame omheen maken met het woordje "IK" in je eigen taal.
Helemaal niet mijn ding, maar ik heb de oefening toch gemaakt.
Om hem nog een keer  te doen ging me te ver, dus ik heb het frame en de foto uit de oude pagina geknipt en om een vers geverfd kaartje geplakt.
De tekst stond ook op de oude pagina en het laatste woordje IK heb ik ook uit de oude pagina geknipt.


3 opmerkingen:

trompke zei

Dag Jolande! "Ik" in het blauw natuurlijk ;-)

Jolande zei

Uiteraard, ik kan mezelf natuurlijk niet op een roze of bruine pagina plakken lol

Margriet zei

Toch is het wel een heel leuk kaartje geworden!