maandag 18 april 2016

Kaartje 109

Deze week was de letter Z aan de beurt bij de Dictionary Art Journalers Challenge.
Er staan niet zoveel woorden met een Z in mijn woordenboekje en omdat de Y ook nog komt en die voor een gedeelte samen met de Z op een pagina staat, kon ik die woorden niet gebruiken.
Van de woorden die overbleven had ik Zinnia, Zero en Zeppelin op mijn lijstje staan, maar van de eerste twee heb ik al stempels en ik kon niet echt bedenken wat ik met een zeppelin zou gaan doen.
Toen viel mijn oog op zucchini en niet dat ik daar nu heel veel gebruik van zal gaan maken, maar het sprak me toch net even iets meer aan dan de andere woorden.
Ik vind het een hele veelzijdige groente die ik o.a. gebruik om pastasaus van te maken.
Omdat ik nog een leuk plaatje had van een landschap van allemaal pastavormen, heb ik dat als achtergrond gebruikt.

1 opmerking:

Margriet zei

Oh, een zeppelin had ik ook wel erg leuk gevonden! Maar deze is ook grappig.