zondag 10 mei 2020

Nature Journal Kaft en eerste pagina

Van de week kwam er op het You Tube kanaal van Cat Hand een video over een nature journal, waar ze in gaat werken.
Toen Julian nog thuis onderwijs kreeg, maakten we ook natuur journals en dat vond ik altijd erg leuk om te doen, dus dit sprak me wel aan.
Ik ben niet zo gek op stoffen journals, maar dat van Cat had een prachtige voorkant en omdat ze er 10 te koop had keek ik op het bepaalde tijdstip in haar Etsy Shop en zag toen dat ze € 43 nog wat moesten kosten.
Dat vond ik al een vrij stevige prijs, maar voor alles wat boven de twintig euro is moet ik ook nog eens twintig euro of meer aan douane kosten betalen, dus ik geloofde het verder wel en heb mijn eigen journal gemaakt.
Omdat ik dus niet van stoffen journals hou en nog veel papierblokken heb, maakte ik het journal daar dus van.
Alleen was het papier net niet groot genoeg om er een voor en achterkant mee te maken, maar dat heb ik opgelost door er washitape naast te plakken.
 De junk inhoud heb ik zoveel mogelijk hetzelfde gemaakt als Cat, want zij werkt op een manier die ik wel heel leuk vind, maar uit mezelf niet snel zou doen.
 Zo maakte ik dus ook een tag net als zij
 en een eerste pagina.
Nu ben ik van plan om als er nieuwe filpjes online komen in dit journal te werken.

2 opmerkingen:

trompke zei

Dat gaat heel mooi worden allemaal. Wat je hebt gemaakt is al heel mooi en vrolijk.

Margriet zei

Het begin ziet er al prachtig uit!