vrijdag 8 mei 2020

Scrapheap Year Challenge #19

MOEDERDAG is het onderwerp van deze week bij de Scrapheap Year Challenge.
Nu is er hier in Belgie al geruime tijd een vreselijk gepiep dat de bloemisten niet open mogen voor moederdag "en dat is niet eerlijk" is een zinnetje dat we hier dagelijks horen (Calimero's ).
Enfin zo zat ik dus met bloemen in mijn hoofd.
Normaal zou ik het woord moederdag uit een folder knippen, maar sinds de corona crisis krijgen we hier geen folders meer, maar maar gelukkig had ik nog een stickertje en ook al was de kleur wat afwijkend, ik heb het toch gebruikt, in het kader van roeien en riemen :-)
Ik stel me zo voor dat de meeste mensen van hun moeder houden, dus daarom heb ik er een hartje bij geplakt en ik ben zowaar ook het nummer niet vergeten.
En dan ga ik nu maar vast aan de vaderdag tag beginnen, want volgens mij komen alle feestdagen dit jaar aan de beurt :-)

1 opmerking:

Margriet zei

Heel roze, maar wel mooi.