vrijdag 1 mei 2020

FAC #3 Beer

Toen ik het onderwerp BEER online zag komen dacht ik oh leuk beer, maar toen realiseerde ik me dat de opdrachten in het Engels zijn en beer dus bier is.
Bier vind ik werkelijk afgrijselijk, ik krijg het mijn keel niet door en ik heb er dan ook geen plaatjes van, dus ik dacht dat ik deze week zou moeten overslaan, maar toen kwam ik in de keuken en daar zag ik het stapeltje Allehandes nog liggen.
Daar heb ik even doorheen gebladerd en ik vond er zowaar een glas en een flesje bier, maar dat vond ik nog wat kaal, dus pakte ik een volgende, waar ook weer bier in stond en dat heb ik als achtergrond gebruikt.
En ook de tekst komt uit de AH en daarmee heb ik dan toch een kaartje voor deze opdracht kunnen maken.

5 opmerkingen:

trompke zei

Ik vind het geweldig! Iets maken wat je niet lust.
Ik vind 'm mooi. Ik lust ook geen bier...

Bertiebo zei

Wie houdt er nou niet van bier? Nou jij dus. En ik! Ik vind bier ook afgrijselijk, hihi

Margriet zei

Ik ben nog steeds aan het worstelen met een flesje bier......ook uit de allerhande LOL. Die van jou is goed gelukt!

Jolande zei

Hanny hoe kun je nu beer als opdracht geven als je er zelf niet van houdt LOL
dat zou net zoiets zijn als ik een opdracht zou moeten verzinnen en spinnen als onderwerp zou kiezen....

Bertie we kunnen wel een clubje oprichten, Margriet en Hanny lusten dus ook geen bier :-)

trompke zei

Ik had een lollige bui. Kwam niet van bier....