vrijdag 8 mei 2020

FAC #4 Yoga

Ik had de hele dag al uitgekeken naar de prompt en na het eten zag ik hem online en toen had ik nog net een uurtje voordat ik het journaal ga kijken om hem te maken.
YOGA is het onderwerp voor de komende week en toen heb ik gelijk mijn mapje zen gepakt, daar zat deze mevrouw in lotushouding in en ik had haar al eens uitgeknipt, dus dat scheelde weer.
Ik heb het heel rustig gehouden, met een scrappapiertje met lotusbloemen erop en nog een stempeltje dat ook uit een soort zen setje komt.
Dat stempelsetje kocht ik ooit in Namen, vandaar dat het in het Frans is.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Jij bent snel! Heel mooi zen.

Jolande zei

Het scheelt heel veel tijd als je precies weet wat je wil gebruiken en waar het is.

trompke zei

Prachtig, sereen... Ik hou van simpel.