zaterdag 30 mei 2020

FAC #7 Traffic

Toen ik het onderwerp TRAFFIC online zag komen had ik geen flauw idee wat ik er mee zou moeten doen en dacht erover om het gewoon maar over te slaan.
Nu moest ik iets opzoeken in het Belgische ANWB blad (Toering) en toen kwam ik daarin een plaatje tegen met allerlei soorten verkeer: vlieg, vracht, trein, scheepvaart enz en ik dacht dat is perfect voor dit onderwerp.
Alleen was het plaatje veel te groot voor op een memorydex kaartje :-(
Maar nadat ik er een nachtje over had geslapen besloot ik vandaag om het uit elkaar te knippen en weer in elkaar te plakken, zodat het toch allemaal zou passen.
En zo heb ik  dan toch een kaartje met dit onderwerp gemaakt.

2 opmerkingen:

trompke zei

Toch nog een uitdaging dus. Ik plaag jullie ook een beetje hoor, maar ik wil wel graag niet alledaagse prompts bedenken. Valt niet mee :-)
Hij is erg leuk geworden!

Margriet zei

Kijk, je mag helemaal niks overslaan! Als je dat wilt gaan doen kom je toch weer een leuk plaatje tegen! Hij is leuk.