woensdag 6 november 2019

MMM Snack Bag Book 9 Feathers

In het Snack Bag Book heb ik alleen nog maar januari en februari gemaakt, dus ik loop behoorlijk achter.
Het plan was om de opdrachten alsnog in volgorde te gaan maken, maar toen ik bezig was met de eerste pagina van het Gratitude Journal zag ik in het papierblok allemaal bladen met veren erop en die vond ik heel geschikt voor de FEATHERS opdracht van september.
Omdat mijn boekje niet van boterhamzakjes is gemaakt, maar van vellen kraft papier kan ik geen pockets maken van de bodemstukken, maar dat heb ik opgelost, door gewoon een pocket van een stukje kraftpapier te maken.
Ik heb nog een hele doos veertjes liggen en daar heb ik er 3 uitgehaald en in de pocket gestopt.

1 opmerking:

Margriet zei

Ik ben ook enorm achterop met de snackbags! Leuk verenpapiertje.