dinsdag 19 november 2019

Gratitude Journal Dag 18

Vandaag kregen we een les van Nicole Watson en die vond ik toch verschrikkelijk lelijk en chaotisch, dat ik zelfs niet eens een poging gedaan heb om het er ook maar iets op te laten lijken.
Het onderwerp, journey,  was ook al zo raar, want het ging over de weg die ze afgelegd had om te komen waar ze nu was en  het onderwerp in de les was dan ook huizen, omdat ze net verhuisd was.
We moesten zelf maar kijken wat voor verandering we op de pagina wilde tekenen...
Maar toen ik het woord verandering hoorde schoot me de quote over vlinders te binnen en aangezien ik nog een stapeltje vlinders heb liggen die ik ooit eens bij de Action kocht, heb ik daar een pagina van gemaakt.
Als achtergrond heb ik distress oxide ink gebruikt en op de voelsprieten heb ik nog wat goudkleurige glimsteentjes geplakt.

Geen opmerkingen: