vrijdag 29 november 2019

Gratitude Journal Dag 27

Het concept van het Gratitude Journal vind ik erg leuk en de lessen van Tiare ook, maar 9 van de 10 keer spreken de lessen van de gastdocenten me totaal niet aan en dat was vandaag ook weer het geval.
De les van vandaag was van Sarah Trumpp en behalve dat hij vreselijk langdradig was (30 minuten kijken naar het opplakken van 5 plaatjes als achtergrond) was het eindresultaat ook nog eens foeilelijk.
Dat ging hem dus weer niet worden, maar bij het onderwerp Uncommon Beauty moest ik denken aan de prachtige rode lucht die we vorige week vanuit het raam zagen en waar Paul een paar foto's van had gemaakt.
Een van die foto's vond ik erg geschikt voor dit onderwerp.
Nu hebben we 2 printers, een laserprinter voor dagelijks gebruikt en een inkjet waar ik foto's op uitprint.
Die had stil gestaan sinds december vorig jaar en had nu zoiets van doe het zelf maar, dus ging Paul aan de slag met nieuwe cartridges en het doorspoelen van het ding totdat hij op normaal papier weer prima alle kleuren en zwart printte.
Alleen wilde het ding daarna op fotopapier geen zwart printen, wat we ook deden, de zwarte voorgrond was en bleef blauw, maar dat vond ik eigenlijk wel passen bij het thema en daarom heb ik een van die prints toch gebruikt voor deze pagina.

1 opmerking:

Margriet zei

Heel apart met deze kleuren!