zaterdag 16 november 2019

Gratitude Journal Dag 15

Vandaag was er weer een les van Tiare en het onderwerp was nee zeggen.
In de les werd er een gezicht getekend, maar aangezien ik niet van tekenen hou en al helemaal niet van gezichten heb ik dat over geslagen.
Tiare vind het gebruiken van materialen die je al heel lang hebt liggen ook een vorm van junk en daarom heb ik een stempel van de Eifeltoren gebruikt.
Ik voel er momenteel heel erg veel voor om NO te zeggen tegen het hele Parijs gebeuren, omdat we nu gewoon gedwongen worden een appartement te accepteren zonder er ook maar enige info over te hebben en niet te weten waar het precies zal zijn, dat horen we de laatste week van december.
Ik heb daar heel erg veel moeite mee en vooral met de manier waarop alles gaat en als het zo doorgaat zeg ik NO, want die mogelijkheid heb ik gewoon.

Geen opmerkingen: