vrijdag 18 januari 2019

Scrapheap Year Challenge 37 t/m 44

37. Border
Dit kaartje heb ik in oktober gemaakt, vlak voor Halloween.
De border maakte ik van washi tape en daarin stempelde ik mijn 
zelfgemaakte BOO stempel en dat heb ik embossed.

38.Papieren vorm
Dit kaartje heb ik van de week gemaakt en omdat we nu richting
Valentijnsdag gaan, koos ik voor een hartvorm.
Ik gebruikte mijn die-cut machine en een blok papier van de action.
En omdat ik er natuurlijk ook stempeltjes bij moesten,
stempelde ik 4 hartjes in de hoeken.

 39. Wolk
Een mooie gelegenheid om mijn zelfgemaakte 
wolk stempeltje te gebruiken.

40. Tuin
Hiervoor gebruikte ik verschillende bloemenstempeltjes die 
ik inkleurde met kleurpotloden.
Daarna heb ik  het gras gestempeld.

41. Art
Dit plaatje komt uit een flight magazine.
De drie mensen zijn bezig om het woord Art te zoeken, dus 
eigenlijk was met het plaatje het kaartje al af.
Maar omdat ik natuurlijk stempeltjes wilde gebruiken, heb ik over de letters
de letters nog een keer gestempeld.

42. Vakantie
Vakantie is voor mij het ontdekken van steeds andere stukjes van de wereld
en daar is het stempel Explore the world natuurlijk perfekt voor.
De achtergrond komt uit een flight magazine.
De globe is ook een stempel dat ik op de achtergrond gestempeld 
heb en daarna ingekleurd.

43. Letter
De achtergrond is een restje met distress oxide ink.
Voor de letter koos ik de beginletter van mijn naam.
Het J-stempel paste mooi op het kaartje.

44. Groente
Een paprika stempel is nu niet iets dat ik veel gebruik,
dus dit onderwerp was een mooie gelegenheid
om het tevoorschijn te halen.
Ik kleurde het in met kleurpotloden.

1 opmerking:

Margriet zei

Ook weer een mooie serie kaartjes!