vrijdag 18 januari 2019

Scrapheap Year Challenge 1 Winter

Ik was niet van plan om dit jaar mee te doen aan de Scrapheap Year Challenge, maar i.p.v. elke week een challenge op een klein kaartje is er nu een maand challenge en mag je zelf weten op welk formaat je werkt.
Het onderwerp van januari is WINTER en omdat ik dat een leuk onderwerp vind en 12 opdrachten niet echt veel is, besloot ik om toch mee te doen en op Rolodexkaartjes te werken.

De achtergrond en het woord Wintertime komen uit papierblokken van de Action.
De sneeuw is gemaakt van glitterpapier en de sneeuwpop en de sneeuwvlokken zijn stickers die al jaren in mijn kast liggen.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Geen verplicht stempeltje deze keer? ;-)
Heli’s een leuk winters kaartje geworden........en komende week verwachten ze sneeuw, dus heel passend :-)

Jolande zei

Nee ik doe op de rolodexkaartjes alleen maar waar ik zin in heb :-)
Van mij mag de sneeuw komen, ik hou wel van echt winter.