zondag 6 januari 2019

Rolodex 2 Drie Koningen

Toen ik de Rolodex gekocht had heb ik er even over gedacht om er dit jaar een 365 dagen projekt van te maken, maar dat heb ik toch niet gedaan, omdat ik er alleen kaartjes in wil maken als ik daar zin in heb.
Het lijkt me leuk om van de dagen die wij hier in huis vieren een kaartje te maken.
We vieren deze dag altijd met een Drie Koningen taart waar een "boon" (feve) inzit.
Voor het kaartje gebruikte ik een blauwe achtergrond van papier met structuur erin.
De koningen knipte ik uit een oude kerstkaart (net als de sterren) en toen was het even goed kijken hoever ze boven het kaartje uit konden steken en toch nog rond kunnen draaien.
Op de kroontjes plakte ik glimsteentjes en de tekst en datum knipte ik uit de folder van de Carrefour.

1 opmerking:

Margriet zei

Leuk kaartje! En heel slim om alleen maar kaartjes hiervoor te maken als je er zin in hebt!