vrijdag 18 januari 2019

Scrapheap Year Challenge 29 t/m 36

Vorig jaar vond ik de Scrapheap Year Challenge wel erg leuk om te doen, maar op een gegeven moment kwam het er niet meer van.
Nu kwam ik halverwege vorig jaar niet verder dan het opschrijven van de prompts van alle challenges waar ik aan begonnen was, met het idee dat ik dan emo wel als inspiratie zou kunnen gebruiken als ik zin had om wat te maken.
Maar een aantal van die challenges wilde ik toch wel graag afmaken en daar was dit er een van, dus heb ik de afgelopen tijd weer eens lekker zitten knutselen en de serie afgemaakt.
Af en toe heb ik wel zitten zuchten omdat ik me aan het begin van de serie had voorgenomen om op elk kaartje een stempel te gebruiken en dat soms toch wel erg lastig was, maar uiteindelijk is het me toch gelukt.

29. 2 Kleuren Blauw
Met 2 blauwe kleurpotloden heb ik dit stempeltje ingekleurd.

 30. 2 Kleuren
Weer twee kleuren, maar nu mocht je zelf weten welke.
Ik koos voor groen en bruin, omdat ze goed bij dit stempeltje paste.

 31. Hart
Naast het stempel van de twee beertjes die een hart vasthouden
heb ik nog twee keer losse hartjes gestempeld.
Omdat hart het onderwerp was heb ik alleen de hartjes ingekleurd.

 32. Veer/Veren
De dreamcatcher stempelde ik op een achtergrondje en de veertjes
nog een keer op restjes papier, die ik uitknipte en op het stempel plakte.

33. Emboss
Met VersaMark ink stempelde ik een quotestempel op 
zwart papier en gebruikte ik wit embossing poeder.

34. Diagonaal
Op deze manier heb ik al eens een indexkaartje gemaakt, 
maar ik vond het wel leuk om het ook eens op een klein kaartje te proberen.
Met smal washi tape lukte dat heel goed.
In het rondje stempelde ik een uiltje.

35. Katten.
Voor dit kaartje gebruikte ik alleen maar stempeltjes.

36. Ogen
De kikker stempelde ik op papier, kleurde hem in en
daarna plakte ik hem op een achtergrondplaatje uit een fight magazine.
Omdat ogen het onderwerp was plakte ik er wiebeloogjes op.


1 opmerking:

Margriet zei

Ze zijn allemaal erg leuk geworden!