dinsdag 20 november 2018

Sinterklaas 6 Zwarte Piet ging uit fietsen

Toen de kinderen klein waren hingen er met de feestdagen altijd zelfgemaakte decoraties in huis.
Bij het opruimen van de zolder kwam ik de Sinterklaasversiering tegen en het leek me wel leuk om daar wat van in dit journal te gebruiken, maar ze waren allemaal te groot.
Behalve dit hoofd van Zwarte Piet, dat paste precies op een pagina, dus plakte ik er karton achter, knipte alles uit en omlijnde alles nog eens met een zwarte stif, want om de een of andere reden stonden er nu rode lijntjes omheen en dat vond ik niet mooi.
Op de achterkant plakte ik de tekst van het liedje "Zwarte Piet ging uit fietsen"  dat vind ik toch zo'n leuk liedje.
Ik koos het omdat dit een pagina was over Pieten en omdat ik vond dat er nog wel wat Pieten bij mochten heb ik er een stelletje uit pakpapier geknipt en erbij geplakt.

1 opmerking:

Margriet zei

Gezellige pietenpagina!