vrijdag 16 november 2018

Sinterklaas 3 Zie ginds komt de stoomboot

Op deze pagina moest natuurlijk het liedje "Zie ginds komt de stoomboot".
Ik heb pakpapier waarop 2 oude foto's van de stoomboot staan, die heb ik uitgeknipt en op kleine pockets van zwart karton geplakt.
 Om de tekst in en uit de pockets te schuiven maakte ik er een stukje band aan vast.
Tijdens onze reis door het westen van de USA kocht ik een rol die eigenlijk bestemd was voor the 4th of July, maar het heeft natuurlijk precies de kleuren van de Nederlandse vlag.
Op de rechterpagina zwaaien de kinderen met vlaggetjes en hangt er ook een slinger met vlaggetjes aan de kade, dus ik vond dat hier wel heel goed passen.
Ook wilde ik in dit journal graag mijn Sinterklaas stempelset gebruiken, maar de pagina's van dit boekje zijn heel erg glad en er rechtstreeks op stempelen, zoals ik hier deed, vind ik niet echt mooi.
Ook heb ik verschillende rolletjes met Sinterklaas washitape en omdat er op deze tape stoombootjes stonden heb ik er stukjes van op de pagina's geplakt.

Geen opmerkingen: