maandag 12 november 2018

Assepoester pagina 19 en 20

Pagina 19
Op deze pagina weer een pocket, maar omdat het dubbelzijdig papier is heb ik de hoek ervan omgevouwen, zodat het er weer net even anders uitziet.
In de pocket zit 1 kwartet.

 Pagina 20
Voor deze pagina maakte ik 4 sleuven zodat alle 4 de kaarten van dit kwartet zichtbaar zijn.

Dit was (voorlopig) de laatste basispagina van dit journal, als er kwartetten bijkomen kan ik zo een nieuwe pagina maken en toevoegen.
En nu kan ik de komende weken, maanden, jaren, de pagina's 'aankleden' met allerlei leuke Assepoester plaatjes en dingetjes die nog heb liggen, zodat het er allemaal wat minder kaal uit ziet.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Zelfs zonder versiersels zien de pagina’s er al heel mooi uit!

trompke zei

Ik vind het een prachtig journal!