maandag 19 november 2018

Sinterklaas 5 Sinterklaas Kapoentje

Ik heb een stapeltje kleine kado labeltjes en op een daarvan staat een schoentje dat ik als voorbeeld heb genomen voor deze pagina.
Voor de schoen gebruikte ik een kleurplaat van internet en maakte hem d.m.v. paper piecing en dat was ontzettend veel werk.
De wortel maakte ik van karton met dun katoendraad ertussen, het hooi is raffia en de veter is van rood lint.
Om de een of andere reden heb ik het idee dat de veter niet klopt, dat het in het stukje naast het middenstuk had moeten zitten, maar op de tekening liep het zo en dit was ook wel makkelijker dan nog meer gaatjes erin prullen.
 De tekst op de pagina komt uit pakpaier.
 Toen ik bezig was met de tekst op de achterkant en daar het plaatje van de klomp bij plakte dacht ik bij mezelf je had gewoon een gele klomp moeten maken hahaha.

1 opmerking:

Margriet zei

Ik vind het wel een heel mooie schoen geworden!