vrijdag 30 november 2018

Artsy Advent Calendar 2019

Dit is het derde jaar dat Andrea Gomoll in de maand december een Artsy Advent Calendar maakt, maar omdat ze dit jaar de prompts al van te voren bekend gemaakt heeft heb ik besloten om ook mee te doen.
De Action had dit jaar een serie van een stuk of 8 grote blokken kerstpapier en daarvan had ik er vier gekocht, waarvan2 met de traditionele kerstkleuren rood en groen en dit blok heb ik gebruikt om een journal van te maken.

 Lolly Palooza had de afgelopen tijd You Tube filmpjes waarin ze een December Daily pocket journal maakte van 15 x 15 papier en dat vond ik zo schattig, dat ik dit journal ook dit formaat en pockets gaf.
De prompts wil ik gaan maken op kaartjes, tags enz en die kunnen dan mooi in de pockets gestopt worden.
De kaft is nog kaal, die doe ik als laatste.
 De prompts heb ik uitgeprint en op de binnenkant van de voorkant geplakt.
Ik ben klaar om aan de Artsy Advent Calendar te beginnen.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Leuke prompts! Dat wordt vast weer een leuk journal.

trompke zei

Ik ga ook even kijken. Dit ziet er al veelbelovend uit!