donderdag 20 oktober 2016

Kaartje 294

MMM #31 Stamped Tissue Paper.
Ik had zin om mijn kleine setje met Halloweenstempeltjes te gebruiken.
Op een scheerschuimachtergrond heb ik cone snoepjes gestempeld en de rest op tissue paper.
De rand is gemaakt van restjes gelli print papier.
Voor een pagina die erg bewerkt is en daardoor niet meer vlak en dus lastig om te stempelen zal deze techniek waarschijnlijk handig zijn, maar voor dit vlakke kaartje was het erg veel overbodig werk.
Rechtstreeks op het kaartje stempelen is veel duidelijker, je hoeft niet voorzichtig te zijn met het kwetsbare tissue paper en er hoeft ook geen modge podge of gelmedium overheen.
Ik denk niet dat ik deze techniek vaak zal gebruiken.

3 opmerkingen:

trompke zei

Nog een morsel die ik nog "moet". Ik stempel wel op tissuepapier. Maar ik scheur er dan zo een stuk van af en plak dat op een pagina ;-) Ik ben meer een kwakker hè?

Jolande zei

ik denk dat het op die manier ook beter werkt en waarschijnlijk leuker is, nu had ik het veel beter gewoon zo kunnen stempelen, maar het is natuurlijk bedoeld om de techniek te leren aan mensen die dat nog niet kennen.
kwak jij nog maar even lekker door :-)

Margriet zei

Wat een moppige stempeltjes! Die techniek is heel handig op een onregelmatige ondergrond, maar hierop inderdaad niet echt nodig.