zaterdag 15 oktober 2016

JAM 42 Yout Pet Peeves

Your Pet Peeves - Use die cuts or punched shapes
Pet Peeves...nog nooit van gehoord, maar gelukkig hebben we Google Translate, die me vertelde dat het een huisdier is dat irriteert lol
Dat leek me niet helemaal goed en na wat verder zoeken kwam ik een beschrijving op Wikipedia tegen waaruit ik begrijp dat het kleine ergernissen zijn, die een bepaald persoon alleen heeft en andere mensen niet.
Nou die zal ik ongetwijfeld wel hebben, maar ik kan ze zo vlug niet bedenken, want de ergernissen die ik heb, hebben heel veel mensen ook.
Enfin, van de week kocht ik bij de Fun een pakje met spinnenwebben van glad karton, waar ik gelijk stencils in zag, of om als achtergrond op een pagina te plakken en ik had gewoon zin om daar wat mee te doen.
Ik heb er dus eentje op mijn pagina gelegd, eroverheen met Distress ink en er toen de definitie van Pet Peeves ingeschreven, mocht ik er nog een of meerdere bedenken, kan ik die er zo bijschrijven.
Die cuts heb ik niet, maar ik vond een vleermuisponsje er wel bijpassen, dus maakte ik er een paar uit zwart papier, gaf ze met een gelpen rode oogjes en plakte ze op de pagina.