zondag 31 juli 2016

Kaartje 213

MMM 23 Handmade Painted Tape
Eigenlijk zag ik het niet zo zitten om deze morsel te maken, want waarom zou ik nou zelf tape gaan zitten beschilderen als ik meer dan 100 rolletjes washi tape heb liggen.
Bovendien vond ik het tape dat Cat maakt er vreselijk druk en chaotisch uitzien, dus ik dacht ik sla deze over.
Maar eigenlijk wil ik wel alle morsels maken en toen bedacht ik dat ik natuurlijk niet allemaal krassen en krabbels op een vel tape hoef te schilderen, maar dat ik er ook op kan stempelen en dat heb ik toen gedaan.
Ik heb een vel heel glad papier beplakt met schilderstape, dat eerst wit geverfd en er toen allerlei verschillende stempeltjes op gezet.
Het tape bleek beter te plakken als ik had gedacht, want het was heel lastig van het papier af te krijgen en op sommige stukken had het zelfs de vezels van het dikke gladde papier losgetrokken en moest ik het alsnog met Pritt vastlijmen op het kaartje.
De morsel is gemaakt, maar het is mij veel te veel werk voor een matig resultaat, ik hou het voortaan wel gewoon bij mijn rolletjes washi tape.


Geen opmerkingen: