woensdag 13 juli 2016

Kaartje 195

MMM #21 Doodles
Eerst dacht ik deze sla ik over, maar ik had nog een lelijk bruin papiertje in mijn verfrestenschrift zitten en omdat ik toch niet wist wat ik daarmee zou moeten doen, heb ik er deze morsel mee gemaakt.
Omdat ik de bleeding tissue paper techniek wilde doen, heb ik een tijdje geleden allemaal rondjes zitten ponsen, dat wilde niet goed, dus deed ik achter een aantal velletjes tissue paper, papier uit een flight magazine.
Die rondjes heb ik ook allemaal bewaard en daarvan heb ik er nu 3 op dit kaartje geplakt.
De sticker maakte dit kaartje af.

3 opmerkingen:

Margriet zei

En je hebt er toch nog wat leuks van weten te maken :-)

Jolande zei

Hahaha, leuk is nou niet het etiket dat ik erop zou plakken :-)

Margriet zei

Ach, jij bent gewoon te kritisch :-)