maandag 11 juli 2016

JAM 28: The last Place you traveled

The last place you traveled - Use washi tape
Ik heb veel JAM opdrachten in te halen, maar aangezien ik niet steeds op kan staan om materiaal te pakken of schoon te gaan maken, doe ik eerst de opdrachten waarbij ik (zoveel mogelijk) kan blijven zitten.
Dublin was de laatste plaats waar we naar toe geweest zijn en op mijn tafel lag nog een stapel met folders.
Uit eentje knipte ik de plattegrond en het woordje DUBLIN en  plakte at op de pagina.
De rand maakte ik van kleine stukjes washi tape, uiteraard in het groen, want bij Dublin/Ierland kan ik niet anders dan aan de kleur groen denken.
Het klavertje heb ik uitgeknipt voor een Sint Patricksday kaartje, maar toen was het opeens verdwenen...nu vond ik het terug en aangezien toeval niet bestaat heb ik het ook op deze pagina geplakt.