vrijdag 29 juli 2016

Kaartje 211

Bij de Dictionary Art Journalers Group is een nieuwe challenge begonnen.
Iedere week komt er een onderwerp en daar kun je dan zelf een woord uit je woordenboek bij kiezen.
Het eerste onderwerp is Birth - New Beginnings.
Voor deze challenge ga ik in principe geen stempels maken, maar wil ik zoveel mogelijk gebruik maken van de stempels die ik al heb.
Voor dit onderwerp vond ik een stempeltje met Happy New Year wel mooi passen.
Ik heb een mapje met feestdagen plaatjes en daaruit haalde ik dit plaatje voor de achtergrond, maakte een tag met het tagstempeltje en maakte dat vast met een stervormige splitpen.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Ik doe even niet mee, eerst lekker op vakantie en daarna zie ik wel of ik het nog in ga halen.
Dit is wel een mooie voor een nieuw begin!

Jolande zei

Ik wens jullie een hele fijne vakantie.
Inhalen valt nog niet mee :-) ik heb hele lijstjes liggen, met MMM, jam's, Mission Inspiration's, maar ik heb er geen haast mee.
Ik probeer de nieuwe nu bij te houden en af en toe doe ik er een oude tussendoor.