zondag 3 juli 2016

Kaartje 185

Week 20 was de letter X aan de beurt bij de Dictionary Art Journalers Challenge.
Er stonden maar liefst 8 woorden in mijn woordenboekje, daarvan kon ik alleen van xylophone of xmas een stempel maken.
Aangezien ik Xylophone al had gemaakt voor het zwart-witte ABC journal, werd het Xmas.
Dat stempel zal ik waarscchijnlijk ook wat meer kunnen gebruiken dan een Xylophone.
En zo zat ik midden in de zomer (welke zomer) in mijn doos met kerstkaarten te zoeken tot ik deze vond, waar ik het stempel met foamtape opplakte.

3 opmerkingen:

trompke zei

Ken het gevoel... kerstkaart maken in de zomer...
Mooi geworden :-)

Margriet zei

Je wilt stiekem toch aan de CZC meedoen ;-) Leuk kaartje!

Jolande zei

Je zou het haast denken he :-)
Maar ja, met de X kon ik nou niet echt veel beginnen en ik wil toch graag stempeltjes maken die ik vaker dan alleen voor deze challenge kan gebruiken.