maandag 13 februari 2023

Inchie MFT Snorkelen

 Ik heb leren SNORKELEN tijdens een vakantie in Hawaii.
Toen had ik harde contactlenzen en die hield ik gewoon in met de duikbril erover heen.
Met zachte lenzen durfde ik dat niet meer, met een bril gaat het niet en zonder zie ik niet echt heel veel.
Op tweehonderd meter vanaf ons huis is het natuurlijke zwembad en daar zwemt van alles en nog wat in rond en toen ben ik toch maar weer eens gaan snorkelen .
Ik zag wel wat, vooral als het eb was en als er iets vlakbij zwom, maar echt heel geweldig was het niet.
Maar toen kwam ik erachter dat je in Nederland een duikbril op sterkte kon bestellen, dat heb ik gedaan en Jasmine bracht hem mee toen ze hier met vakantie kwam.
Nou er ging een wereld voor me open: geweldig, ik kan alles zien en het is zo ontspannend om zo de stille onderwaterwereld te bekijken, ik kan niet wachten tot het water weer ietsje warmer is.

Geen opmerkingen: