donderdag 16 februari 2023

MMM Misfit #2 Tea Bag




De Misfit van deze maand is een TEA BAG.
Wij wonen op een half uurtje rijden van de enige theeplantage in Europa en drinken nu alleen nog maar lokale thee; hoe geweldig is dat!
Nu wilde ik geen gebruikt theezakje in mijn journal, dus pakte ik een nieuwe waar ik de thee uit haalde.
Nu dat met Modge Podge vastgeplakt is zie je het niet meer zo goed op de pagina, maar het is er :-)
En dan waren er nog de pagina Prompts die we moesten gebruiken:

- BUTTON: ik heb er 3 gebruikt, blauw en groen omdat ze de kleuren van de thee aangeven en geel omdat het hart van de bloemen van de theeplant (camellia Sinensis) geel is. (De bloem zelf is wit net als de ondergrond van de pagina).
- SQUARE: Het zakje waarin de tea bag zit is normaal rechthoekig, maar ik heb het nu zo gevouwen dat het een vierkant is.
- CIRCLE: Ik had een servetje met thee als thema en het theezeefje daarop heeft een mooie cirkel aan de bovenkant.
- POSTAGESTAMP: een postzegel met een kop thee erop heb ik hier helaas niet. Ik koos voor eentje met gele bloemen omdat dan het geel van het knoopje nog een keer terug zou komen.

Verder gebruikte ik nog wat stukjes van het servetje.
Op het theezakje plakte ik nog wat uitgeknipte losse thee.
De prompts schreef ik op een kleine tag waaraan ik een theelabeltje knoopte.
Tenslotte stempelde ik hier en daar nog wat theeblaadjes.



Geen opmerkingen: