donderdag 4 maart 2021

Rock Your Journal februari

 De kaft van het journal heb ik heel simpel gehouden, want als het in een boekenkast tegen andere journals aanstaat is het niet handig als er van alles en nog wat op de voorkant geplakt is.
Uit een van de vele papierblokken van de Action nam ik een vel met een mooi patroon en dat heb ik op de kaft geplakt.
Daarna heb ik er Rock Your Journal op gestempeld en de letters omgetrokken met een witte gelpen.
Ik ga er nog wel een lintje omheen doen om het wat bij elkaar te houden, want het is een dik journal geworden, maar verder laat ik het zo.
 Alle prompts staan op kleine kaartjes aan de binnenkant van de kaft dus de binnenkant is op die manier afgewerkt en het staat heel vrolijk.
Ik vond het een hele leuke challenge om te doen.



Geen opmerkingen: