dinsdag 16 maart 2021

MMM Color Orange

 ORANGE, ik vond het een hele lastige kleur.
Ik had niet echt veel oranje papier om de achtergrond mee te maken, maar uiteindelijk heb ik toch genoeg bij elkaar kunnen vinden om de pagina vol te maken.
Kleine plaatjes zijn lastig om te vinden in elke kleur, maar ook nu is het gelukt om er een aantal te vinden.
Met woord Orange in oranje letters op een witte achtergrond ben ik erg lang bezig geweest, de G was het moeilijkste om te vinden, maar uiteindelijk heb ik het hele woord bij elkaar gekregen.
Voor deze pagina heb ik geen oranje paperclip, maar die kom ik misschien nog wel eens tegen.
Ik vond het leuk om sinaasappels (oranges) op de pagina te plakken en omdat oranje natuurlijk de kleur van Nederland is, heb ik er een kroontje bijgeplakt.


Geen opmerkingen: