vrijdag 18 januari 2019

Scrapheap Year Challenge 45 t/m 52

En dit zijn de laatste 8 kaartjes van deze challenge.

45. Schaduw
Over dit onderwerp heb ik heel erg lang nagedacht, want wat moet je nu
stempelen bij dit onderwerp?
Uiteindelijk heb ik mijn favorite schaduw uitgeknipt, op een
achtergrondje geplakt en daar sterren bij gestempeld.

46. Man
Ik heb alleen maar stempeltjes met kerstMANnen of sneeuwMannen :-)
Het werd een kerstMAN, die ik inkleurde met kleurpotloden.
Boven en onder plakte ik HO HO HO washi tape.

47. Koffie
Kon ik toch weer een Starbuckskaartje in deze serie stoppen :-)
en een paar stempeltjes van het koffie setje gebruiken.

48. Doodle
Dit stempel van een heeft allemaal doodles, dus
perfekt voor deze opdracht.

49. Draad
Ik had nog een stuk papier waar draad op gestikt is.
Daar heb ik een stukje van op het kaartje geplakt en er
de naald met draad bij gestempeld.

50. Blauw en groen
Dit kaartje heb ik helemaal gestempeld en toen
alles omgetrokken met een zwarte pen.

51. Vleugels
Dit vond ik ook een hele lastige opdracht.
Uiteindelijk heb ik dit stempeltje genomen omdat
de vleugels heel groot zijn.
Ik kleurde alles in met kleurpotloden.

52. Goud
Hiervoor stempelde ik met goud op zwart papier 
een soort vuurwerk en daar vond ik het plaatje
van de champagnefles heel goed bijpassen.

En zo heb ik dan toch nog deze hele challenge gedaan!
Omdat ik overal stempeltjes bij wilde gebruiken was het soms wel heel erg lastig, maar het is met toch gelukt en nu is het heel leuk om alle kaartjes bij elkaar in een map te zien.

1 opmerking:

Margriet zei

Deze challenge kan je dus ook weer afvinken, knap gedaan hoor!