zaterdag 5 januari 2019

Banner

Dit jaar wil ik vooral dingen doen waar ik zin in heb en ook verder gaan in journals die nog niet af zijn.
Wie weet lukt het me zelfs wel om er een of meer af te maken :-)
Bij het woordenboekje zal dat niet gaan lukken, maar ik wil er wel weer wekelijks wat in doen.
Bij de Dictionary Art Journalers zijn het dit jaar geen letters, maar onderwerpen en dat voor deze week is Birds.
Ik had al eens een bird gestempeld, dus met dit onderwerp kon ik niet meedoen, maar vorig jaar ben ik halverwege gestopt met de letter challenge dus die lijst wil ik af gaan werken als ik niets met het onderwerp kan doen.
Omdat birds met een B begint heb ik een BANNER gestempeld en kan de B van vorig jaar doorgestreept worden.


1 opmerking:

Margriet zei

Ik zou ook weer eens weer eens wat moeten doen in mijn woordenboek! Nou ja, wie weet.